Kızlar ilk doktora gittiğimde bi kağıda işaretleyip vermişti doktor eczaneden bi kutusunu 10 liraya almıştım ama o bitince kendim gidip aldım 40 lira ödedim tek kutuya 😰😰 zaten vitaminler falan derken bir sürü para bırakıp çıkıyorum hastaneye sizde bu strip çubuğuna para veriyor musunuz ? Rapor çıkmaz bunlara demişti bana eczacı sürekli yazdırsak doktora olur mu acaba siz napıyosunuz 😓