Bende 32+4deyim bebeğim 1500 kilo zayıfmis haftasına göre😔 çok üzülüyorum eğer kilo almazsa normal doğumu kaldıramaz sezeryan yapabiliriz dedi doktor. Normal doğum istiyordum.Bize de dua edin yavrum güzel sağlıkla kilo alsın hayırlsıı ile kavuşalım😔🤲🏻