iiremgrzbyr Merhabalar bayanlar🙋🏼♀️ Bebeğinize emzik, biberon, detarjan , ve bez olarak hangi markaları tercih ettiniz ? Doğumum Mayıs ayı ve bunları da alıp hazır dursun istiyorum emzik konusunda Bibs almak istiyorum ama kararsızım. ☺️
Mervensn1 iiremgrzbyr avent aldım emzik biberon bez sleepy alacağım bibs de alacağım o da güzel deterjanı bilemiyorum bende burda yazanlardan bakayım
pol34 iiremgrzbyr benim de mayısta. Bi bibs aldım 2li de wee emziklerden aldım. biberon olarak wee aldım bir küçük bir büyük. Hiç fikrim yok kardeşimin eşi hep kullandığı için ben de aynısını aldım. Bez sleepy düşünüyorum
Dygdygdyg iiremgrzbyr merhaba emzik bibs aldım ama almazsa bebeğim avent almayı planlıyorum sonrasında biberon avent aldım deterjan minoris bez ilk sleppy deneyeceğim olmazsa primaya geçmeyi planlıyorum banyo için ,pişik kremi falan içinde mustelanın ürünlerini aldım
BsraAktr Emzik bibs Biberon kesinlikle Lansinoh Bez Molfix pure&soft deterjan ebebek ben böyle tercih ettim canım😊
Okyanusymn Emzik bibs biberon avent pp ve cam bez slepy deterjan duru granül matık alerji riskine karsı ilk etapda sıvı bı deterjan tercih etmedım
Seher- iiremgrzbyr merhabalar bende emzik ve biberon avent aldım bez sleepy ile başlamak istedim onu aldım deterjanda dalinin sabun tozunu kullandım
Krizantem_ iiremgrzbyr Emzik avent aldım. Biberonlari lansinoh aldım. Avent düşünüyordum ama yenidoğan için uygun değilmiş akış hızının fazla olduğuna dair yorumlar okuyup vazgeçtim. Bezini ve ıslak mendilini sleepy alacağım pişik yapmazsa devam ederim. Kisisel bakim yani sampuan yikama jeli vs bübchen tercih ettim. Tarak firca ve tirnak makasi da chicco. Deterjan konusunda şimdilik fikrim yok. 😊
Sevdelibol Emzik biberon wee baby aldım bebek bezi ve ıslak mendili alt açma bezi vs ebebeğin kendi markası olan babymeyi aldım Deterjan almadım omo vs kullanıyorum önceden ailelerimiz bize enasıl kullandıysa 😍😍