Moeder_mama Bana da ilk gebeligimde bu tani konuldu. Ben de çok korkmuştum. Kalamam oldu o şekilde acile gittim ve sorunun bu olduğunu öğrendim. Kendi doktorum içimi rahatlattı elhamdülillah. Bu problem yaygın olarak gorulebiliyormus ve %90 gebeligin son haftalarina doğru bebek büyüdükçe duzeliyormus benim de düzeldi ve normal doğum yaptım elhamdülillah. Ama benim dr’um durum düzenlene kadar ilişkiyi kesinlikle yasakladı en önemli onlemin bu olduğunu ve bol su içmemi söyledi. Dikkatettik ve düzeldi elhamdülillah. İçinizi ferah tutun …