Nn20 Merhaba 39+2 günlük olduk ama henuz hiç bir belirti açılma yok malesef, doktorum haftaya haftaiçinde olmazsa bailatırız dogumu dedi ama bol bol yürümemi söyledi günde kaç bin adım atıyorsunuz
Serendipity Nn20 32.haftadan itibaren sabah aksam olmak uzere yarim saatlik yuruyusler yap dedi doktorum adim sayisi soylemedi. Son gunlere gelmissiniz siz de saglicakla gelsin bebeginiz insallah😊
Sedagmlksz Nn20 ben zaten eve 4-5 arası geliyorum ve yorgun oluyorum yürüyüşte de 5000 anca stıyorum sonrası zorluyor bence bünyeden bünyeye değişir kendinizi hiç kasmayın bence yorulduğunuz zorlandığınız zaman bırakın
Yeni474747 Nn20 bence yorulduğunuz zaman bırakmalısınız ben ilk baştan beri yürüyorum alışmış olabilirim ondan cook gelmiyor ilk te 1 km bile zorlardı