paradise1509 Kızlar sabah doğum yaptım, şu an bebeğimi küvöze götürdüler kanda enfeksiyon (lökosit yeksek) çikti, bize dua edin, ve boyle bir durum başina gelen var mi? Kaç gün bebeğiniz hastanede kaldı? Bu arada doğumum normal 39+4 te yaptim
koalababy paradise1509 kuzum konu hakkında bilgim yok üstte kalsın diye yazıyorum… Tez zamanda kucağına alırsın inş 🙏🏻
Kubra3525 paradise1509 rabbim şifa versin kuzuya inşallah tez zamanda atlatır yüregini ferah tut dua et 🙏🏻
Feyzaaa1 paradise1509 canım bilgim yok. Benim bebişimde 8 gündür küvezde cigerlerinde su kalmış solunum takılı. Daha da durcak gibi. Allah tez zamanda kavuştursun
Aysn6767 paradise1509 canım antibiyotik tedavisi başlanıyor genelde, minimum 1 hafta sürüyor ilac tedavisi diye biliyorum. Ama bu benim çevrede gördüğüm, duyduğum kadarı. Doktorunuz sizinle detaylı konuşur zaten. Üzülme toparlayacaktır
paradise1509 Aysn6767 Sağol canım Allah razı olsun evet doktor soyledi antibiyotik tedavisi olacağini ama demedi kaç gün kalacağini ve bebegim şu an fakülte hastanesine sevk ettiler
Aysn6767 paradise1509 olsun canım kendi yoğum bakımları yetersizdir, fakülte hastaneleri daha gelişmiş. Merak etme geçecek, tez zamanda kavuşun inşallah 🙏
Mnevvr53 paradise1509 cnim 1 hafta kaliyor kuvezde antibiyotik 7 gunde bitiyo tahlil yapip tahlil sonucu iyise taburcu oluyosun 3 uncu yada 4 uncu gunde emzirebiliyosun bebegini benim bebegimdede kanda enfeksiyon vardi sepsis enfeksiyonu
Bmom paradise1509 arkadaşımın olmuştu suyu cok azaldığı için bebek enfeksiyon kapmisti 1-2 hafta kadar kaldı kuvozde
El-is paradise1509 dün doğum yaptım aynı şeyi yaşıyorum şuan sizinle sizin bebeğiniz kaç günde çıktı durumu nasıl