Tosbik_ keşke aşerdiğiniz şeyleri AŞERME başlığıyla açsanız. Bulunması zor olan şeyleri anne adaylarının canı isteyebilir. Başıma geldi 1 hafta süründüm rüyalarıma girdi. O yüzden bailığınızı değiştirirseniz iyi olur :)
Bulduysanız yiyin tabi meyve sonuçta :)