Beyzademiirrr Minnakhamis mantar enfeksiyonu çoo normal her hamilelikte oluyor doktor vajinal fiyil yazar baya rahatlatıyor
koalababy Minnakhamis benimde sarı sarı oluyor hafif kokulu dr ne test ne başka bişi istemedi gynomax 3 gen olan bi fitil var onu veriyor sürekli ama ben kullanmaya korkuyorum :/ idrarini yaparken yanmıyorsa tahlil yapmaya gerek yok dedi
Denizzz5900 Asyaayaz1 bendede sarı geliyo ama hafif kokusu var çok az kadım doğum doktorumamı söylemem lazım
Minnakhamis Asyaayaz1 24 de yaptırdım temiz çıktı şimdi 27 haftalığım bi kaç gündür var yeni çıkmış olabilir 🥴
Asyaayaz1 Denizzz5900 evet cnm doktora söyleyince tahlil yaptırıyor normal sağlık ocağına gidiyor yaptırabilirsiniz
Minnakhamis koalababy niye kullanmaya korkuyorsunuz ? bende yanmada var 🥴 hiç de sevmem idrar tahlili yaptırmayı 🙄
Cansu_okan Aynı şekilde benimde geliyor ama enfeksiyon fln yok tahlil yaptırdım bnde rahatsız oluyorum 😞
koalababy Minnakhamis piskolojik sanırım plasentayı deler sanıyorum 😂 yazarken bile komik ama işte piskoloji 😬
Minnakhamis koalababy kız yok birşey olmaz Allah’ın izniyle eriyip gider ilaç 😄 ah annelik işte bende göbekten iğne yapıyorum bebeklerime batıyor mu diye tedirgin oluyorum 😂
koalababy Minnakhamis 🙈 işte içgüdüsel olarak olmicak şeyleri düşünüyoruz saglıklıca kucagımıza alırız inş bebeklerimizi 🙏🏻