burcuhazal kaçıncı hafta plasentanızın aşağıda olduğunu öğrendiniz.yukarıya çıkanlarında kaçıncı haftada çıktı yukarı acaba gelin konuşalım biraz
Angels-35 burcuhazal bana 16. Haftadan itibaren plesanta alt segment yerleşimli dedi doktorum hatta ayrıntılı ultrason raporunda takip edilsin yazıyordu.doktor bana 28. Haftaya kadar çıkabilir dedi genelde bebek büyüdükçe yukarı çekiyormuş ama benimki çıkmadı maalesef😔 hatta 32. Haftada artık plesanta previa teşhisi koyabiliriz artık dedi rahim ağzını kapatmış artık bize ilişki kesinlikle yasaktı çok önemli dedi doktor kanama olmaması açısından. Birde doğum yapacağınız hastane çok önemli her doktor yaptırmıyor bu doğumu benim doktorum allahtan yaptıracak doğumumu genelde özelde yaptırmıyorlarmış ünv. Ve araştırma hastanesinde oluyor doğum
bebegimin-kokusu21 burcuhazal Bana da ilk gebeligimde bu tani konuldu. Ben de çok korkmuştum. Kalamam oldu o şekilde acile gittim ve sorunun bu olduğunu öğrendim. Kendi doktorum içimi rahatlattı elhamdülillah. Bu problem yaygın olarak gorulebiliyormus ve %90 gebeligin son haftalarina doğru bebek büyüdükçe duzeliyormus benim de düzeldi ve normal doğum yaptım elhamdülillah. Ama benim dr’um durum düzenlene kadar ilişkiyi kesinlikle yasakladı en önemli onlemin bu olduğunu ve bol su içmemi söyledi. Dikkatettik ve düzeldi elhamdülillah. İçinizi ferah tutun …
CerenCyln burcuhazal benden de doktorum şüphelendi ama 30.haftada yukarı çıktı. Korkmayın bebek büyüdükçe çıkacaktır inşallah
Mlk8 burcuhazal 12. Haftada bende esinin asagida olduğunu öğrendim.tam rahmi kapatmıyor ama yine de aşağıda.kanama vs cok şükür olmadi doktor yukarı çıkabilir kafana takma ağır isler yapma dikkat et biraz dedi.16. Haftamda kontrole gidicem inşallah çıkmıştır.2. Gebeligim bu ilk gebelikte hic böyle bir şey yoktu
BurcuGE Takipte kalmak istiyorum, bu hafta öğrendim 22. Haftada ama doktorum herhangi bir kısıtlama falan vermedi, sadece takip edicez doğuma kadar dedi
Angels-35 BurcuGE siz yinede dikkatli olun kanama olmaması çok önemli bana doktorum ilişki yasak ev işleri yasak uzun yürüyüşler yasak demişti ben hep dikkat ettim çok şükür kanama yaşamadık şimdiye kadar 34+4 olduk 36 dan sonra yaptıracak doğumu
burcuhazal BurcuGE banada sadece ilişki yasak dedi başka birşey demedi yukarı çıkar diyor ama inşallah çıkar
Rabismomm4 Angels-35 yaş neden yaptırmıyorlar bilgin varmı o konuda benimde aşağıda 15 haftalıkken dedi doktorum
burcuhazal Angels-35 evet banada ilk sorduğumda bir arkadaş bu yazdıklarınızı yazdı dün doğum yapmış inşallan hikayesini paylaşır
Rabismomm4 Angels-35 ayy böyle yazıları gördükçe içim rahatlıyor hep korku var endişeleniyorum kipirdamasa korkuyorum .kalkıp iş yapabiliyormuydun yoksa iş yapınca hemen ağrın başlıyormuydu
Angels-35 Rabismomm4 son zamanlara kadar bende agrı çok olmuyordu hatta ben 32. Haftaya kadar çalıştım evde yemeğimi de kendim yapıyorum bulaşık vs sadece süpürge çamaşır gibi ağır işleri yapamadım ben tedbir amaçlı şu an 34 haftalıgım en ufak bir harekette agrım oluyor azıcık yürüyünce de agrım oluyor 2-3 hafta kaldı zaten doğuma idare edeceğim artık
Angels-35 burcuhazal çoğu kişide çıkıyormuş yukarıya inşallah sizinki de çıkar ben çıkmayan şanssızlardım maalesef 😔
burcuhazal Mlk8 aynı benimde ikinci gebelik ilkte hiç yaşamadığım birşey.ister istemez tedirgin oluyoruz benim arada lekelenmelerim oluyor
Selly06 Haftamda marjinal plesenta previa dedi. Kahve rengi leke ve ağrım oldu. İğne ve hormonla ağrım şuanda geçti lekelenme yok. Bebek gayet sağlıklı. Doktorum yukarı çıkacaktır diyor. Umarım çıkar. Sadece tansiyonum düşüyor ve karnımda şişkinlik hissediyorum. Umarım bu durum uzamaz. 5 ay daha yatamayacağım çünkü. Sıkıldım. 🙈😂