Bayburtlugelin Gratisten organik saç boyası diye aldım ama 11 haftalık gebeyim kullanımda sıkıntı olurmu acaba kullanan varmı 22 yaşındayım ve saclarımda aşırı beyaz var kendimi cok kötü hissediyorum boyamak istiyorum ama bşr yandan korkuyorum
Tuba18 Bayburtlugelin 12-14 haftalık gibi boyadım ben onunla kokusuz zaten çok şükür bir sorun yaşamadım
Beyzan Bayburtlugelin 12. Haftayı bitirmeyi beklesen çok daha iyi olur ilk trimester denen dönem 12. Haftada bitiyor pek çok risk o dönemde ortadan kalkıyor çünkü bebeğin organları gelişiyor. Ben boyamadim ama o boyayı Cok duydum renk tutturma konusunda da iyi demişti bir arkadaşım. Hamile olmadığı halde o boyayı kullanıyordu
Meless Bayburtlugelin bu beyazları kapatmak için lorealin spreyleri var onlarla idare etseniz 2 hafta sanki daha sağlıklı olur…