gulomer3838
İlk gebeliğimde yolk kesesi görülmüştü, beta artışı ve kese büyümesi güzeldi, buna rağmen 9.haftaya kadar içinde canlı bir bebek maalesef görülmedi. Benimki sağlıksız gebelikti, düşükle sonlandı. Haftası erkense geç döllenme vs varsa 8. 9.haftaya kadar bekleyin gidişat az çok belli olur