Seedd_ Selammm güzel anneler 🌸 Pendik medipol hastanesinde güler yüzlü, ilgili bir doktor tavsiyeniz var mı acaba, Allah nasip ederse normal doğum istiyorum. 🙏 deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz 🍀
ilkannelikkk Seedd_ Ben Saadet ünsal a gidiyorum bilgili bi doktor ama ilgi beklentiniz varsa karşılamayabilir 😁
esraizmirli Seedd_ saadet Ünsala gidiyorum bende bilgisinden asla şüphem yok çok bilgili tamamen normal doğum yanlısı sorduğunuz zaman sorulara cevap alabiliyorsunuz güler yüzlüde ama siz nasıl bir beklenti içindesiniz omu bilmiyorum 😀
Zeynep_50 Seedd_ kesinlikle Semra inmez gayet sıcak kanlı ilgili sanki aileden biriyle konuşuyo gibi hisediyosun öyle rahat muhabbetli Güler yüzlü ☺️Ah canım doktorum özledim valla uça uça gidiyorum ona pazartesi veya salı gidicem inş😁
Fatmanurrrrrr ilkannelikkk kesinlikle katılıyorum 😃o yüzden 1 kere gittim 2. Ye kesinlikle gitmedim bile muayeneden 5 dk da falan çıkmıştım şok oldum
Seedd_ ilkannelikkk ilgi derken tabi ki de sürekli benimle ilgilensin vs gibi garip düşüncelerim yok 😂 güleryüzlü bilgili olması gibi klasik şeyler aslında 😂
Seedd_ esraizmirli klasik beklentiler aslında çok bir beklenti yok 😀tabi önceliğim normal doğum taraftarı olan bi doktor 😂
ilkannelikkk Seedd_ yok yani öyle hoş beş muhabbet gülmek eğlenmek kastettim bazı doktorlar şen şakraktır enerji verir ama saadet hanımdan böyle şeyler görmek pek mümkün değil 😅
Nazmel caglanurr merhaba semra hanıma mı gidiyorsunuz? Ben daha başladım ama iletişim bilgisi almayı unuttum acil birşey danışmam lazım sizde iletişim bilgisi varsa verir misiniz?
Fatmanurrrrrr ilkannelikkk başından beri Emsey hastanesinde Gülcan akdemire gidiyorum çok memnunum Allah’a şükür 😊bi kerelik medipole gitmiştin zaten
Fatmanurrrrrr Seedd_ başından beri Emsey hastanesinde Gülcan Akdemire gidiyorum. hatta benim ona başlama sebebim hamilelikten önce bi muayeneye gitmiştim çok pimpirikliyimdir doktor konusunda. haftalarca aramıştım nereye gitsem diye sonunda ona karar verip gittim o kadar iyi ve şefkatli yaklaştı ki bayılmıştım😍sonra zaten 1-2 hafta içinde hamile olduğumu öğrendik hep onda devam ettim 1 kere farklı olsun yakın diye medipole gittim çok övüldüğü için. beğensem kalıcaktım ama yok ben Emseye devam inşallah 😁
Seedd_ Zeynep_50 çok sevindim gerçekten sizin adınıza. Anlattığınız gibi bi doktor bulmak o kadar zor ki. Teşekkür ederim aklıma yazdım 😂
caglanurr Zeynep_50 👏🏻👏🏻👏🏻 Aynen ben onda doğum yaptım ve en başından beri ona gittim çok özlüyorum yani anne gibi o kadar yakındıki Allah hep öyle insanlarla karşılaştırsın çok özledim onunla sohbet etmeyi yeri geliyor terapistim oluyordu hakkı ödenmez ❤️
Seedd_ Fatmanurrrrrr çok teşekkür ederim farklı bi seçenek olarak aklımda☺ inşallah çok güzel bi süreç olur sizin için 🙏
ikizannesi24 Seedd_ esranur tola yı öneririm kendisi doçent doktor ben çok memnun kaldım ama şehir değiştirdiğim için doktorumu da değiştirmek durumunda kaldım 😏