aleyna_nur123 arkadaslar ben uni baby şampuan aldim bide dalin var sizce hangisi daha iyi sizler sizler hangisini kullaniyorsunuz?
haziranin25i aleyna_nur123 mustela yeni doğan şampuan ve pişik kremi aldım. Ama en çok pişik kremi olarak sudocrem kullanıyorum 🌼
irva aleyna_nur123 Pişik kremi sudocrem kullanıyorum iyi bir kremdir.Şampuan olarak sebamed kullanıyorum.
Vahide-azra Dalinde kimyasallar var diyolar uni baby de arada bir yerde, ben mustela aldım hepsini, ama hipp de iyi diyen arkadaşlarım var
haziranin25i aleyna_nur123 yani güzel elbette ama ben sudocrem kullanıyorum 1 aylık kızım şuana kadar hiç pişik olmadı.
irva aleyna_nur123 Evet memnunum.Pişik kremi trosyd kremde kullanıyorum arada.Kızarıklık görürsem bunu sürüyorum sabaha bir şey yok.Sudoyu bariyer olarak koruyucu olarak kullanıyorum.