Zeynepmom Kızlar bayran şekeri vardı markette aldık dayanamadım.dünden beri çok yedim zararı olur mu son aydayım böyle sakızlı şeker olanlardan bitirdim resmen hepsini😑
Thesra Deletedmom35 Evet çünkü ben hep çikolata yedim çok çok aşırı yedim hemde öyle böyle değiş çikolata gibi bir kız doğurdum simsiyah😂😂bitter
Thesra Deletedmom35 Evet ama büyüdükçe açıldı rengi ya 🤔🤔umarım daha açılmaz ay birde kumrala dönüyomuş ben şok😅😅
Thesra Deletedmom35 😂😂😂domestosla yıkamıyorum ki ama 😂😂nasıl açıldı acaba genetikten ttaaaa kimbilir kimi aldı desene😂😂
Thesra Ipek3427 Niye bitter iyidir hem kilo aldırmaz hemde herkes yiyemez 🤫🤫🤭🤭çok cool değilmi ya neyse tatlıyla neden aran yok keşke benimde hiç olmasaydı aşerdiğim ilk şey bile yaş pasta oldu🤦🏽♀️🤦🏽♀️Nasıl bir bünye yapmış annem babam akıl sır ermiyo
Deletedmom35 Thesra biri okurda şimdi çocuğunu domestosla yıkar ay Allah korusun tövbe ya o potansiyel e sahip çok kişi var burda korktum ben
Thesra Deletedmom35 Hhaha oda bizim sorunumuz değil allah akıl vermiş kullansınlar diye 😂kamu spotumu geçelim yani napalım asla evinizde denemeyiniz 😂😂😂
Seftali @Zeynepmom hamilelik şekerin falan çıkmadıysa bir şey olmaz afiyet bal şeker evladına can kan olsun 😊
Thesra Ipek3427 Hmm sen eksicisin ozaman desene o yesil erikleri kutur kutur ne yersin ama ayy dislerim kamasti ben yiyemiyorumm😬😬😬afiyet bal seker olsun yok eksi olsun sana sen tatli sevmiyosun🤭🤭