Gebelik ve idrar testim pozitif çıktı üç haftalık hamileyim dün kanamam oldu adet gibi ama zaten iki haftadır ağrılarım vardı ama normaldir falan diye düşündüm önceki gebelikte de oluyordu şimdi bir yaşında. Neyse kimyasal gebelikten şüphelendiler ama kan testim yine pozitif çıktı çok az artmış dediler normal olması gereken den daha az yani başına gelen varmı yarın yine Kan vercem