Kızlar merhaba şu an 38 haftalık hamileyim. geçen haftadan beri belimden başlayan sağ kalçamı ve sağ bacağımı topuğa kadar etkileyen bir ağrı ile mücadele ediyorum. Otururken, yatarken hiç bir sorun yok. Ama sağ ayağımı yere bastığım an ağlayacak kadar bir ağrı oluyor özellikle belimde. yürüyemiyorum topallayarak zar zor kontrole gittim bugün. 20 kilo aldım ondan mı acaba . Bugün doktora sordum fıtığın var mıydı öncesinde dedi yoktu dedim. şu an yapıcak bir şey yok doğumdan sonra ortapediye gidersin dedi. Çok kötüyüm ya öyle böyle değil belimde sanki bir şeyler düğümlenmiş sağ tarafta. Belime elimle masaj yapayım dedim dokununca bile ağrıyor masaj yapamadım acıdan. 2 haftam kaldı doğuma birden nerden çıktı anlamadım nedir bu yaşayanınız var mı bu durumu . Doğumdan sonra geçiyor mu çok korkuyorum kalıcı bir durum olur falan diye