Denizzz5900 bende 12 haftalıkken rüyamda doktor kontolündeydim bi kadın elinde gri balonla gelip balonu birden patlatıyordu içinden pembe tüyler çıkıyordu hayırlı olsun kızınız olacak diyip çıkıyodu tepki veremiyodum hiçbişey olamamış gibi çıkıyodum odadan 😂bu rüyadan sonra 13. Haftada %70 kız dedi 17. Haftamda da %100 kız oldu inşallah kızım olacak 6 haftaya kadar 🥰🥰