Bugun dr gıtım 7 +4 gunluk adetıme göre ama dr Bir aylık dedı ıkı hafta sonra gel kalp atısı ıcın eger gozukmese bos gebelık sayıcaz dedı benım gıbı olan varmı sonradan duzelen kalp atısını sonradan duyanlar yorumunuzu merak edıyorum kızlar lütfen güzel bırseyler duymak ıstıyorum morelımu bozmak ıstemıyorum ınsallah nasbımde vardır görürüm kalp atısını 🙏🙏