MinikMucizem23 Hamilelikte crp ve sedimentasyonu yüksek çıkan var mı ? Benim ikisi de çok yüksek çıktı yarın sonuç için doktora gideceğim ama çok korkuyorum bu durumu yaşayanlar ne yaptınız sorun oldu mu?
ysfali06 MinikMucizem23 crp yüksek çıkmıştı enfeksiyon demek oluyormuş antibiyotik kullandım 1 hafta sorun olmadı. Ama tabi ne kadar yüksek normalde en fazla 5 olması lazımmış benim 17ydi. Daha yüksek olsaydı belki farklı olabilirdi bilmiyorum.
pamukpamukoldum MinikMucizem23 ikiside aynı zaten kuzum sedimde crp’de enfeksiyondur Antibiyotikle düşürülür kuzum
Bgm_61 MinikMucizem23 Benim ki de yüksek çıktı doktor gebekte yükselir sorun yok dedi bi şikayetim yoktu zaten 🤷♀️
MinikMucizem23 pamukpamukoldum enfeksiyon belirtim de hiç yok idrar yanmam öksürük üst solunum yolu v.b hiç biri yok yorumun için sağol canım inşallah bir an önce geçer
MinikMucizem23 Bgm_61 bir de 14+5 günlük hamileliğim o yüzden endişelendim internetten değişik şeyler okuyup
MinikMucizem23 pamukpamukoldum atayım mantar kaşıntı yok kokulu akıntı felan yok sadece 3 4 gündür baş ağrım var o kadar
MinikMucizem23 pamukpamukoldum https://imgyukle.com/i/NRNXtA https://imgyukle.com/i/NRNOCU https://imgyukle.com/i/NRNjsH https://imgyukle.com/i/NRNL9o
pamukpamukoldum Kuzum üren düşük idrar yollarında mikrop var senin Yanman bişey olmayabilir ama bakteri var büyük ihtimal Keşke doktor idrar kültürü isteseydi sizden Antibiyotik verirmi bilmem ama bol su ve iç çamasırınızı sürekli yenileyin
pamukpamukoldum Düzensiz beslenme,sağlıksız beslenme,bağırsak bakteri sorunları üreyi düşürür Yeterince amino asit sentezi olmuyor Panikleyecek durum yok Bol su ve antibiyotik birde sağlıklı beslenme ile düzelecektir Canını sıkma♥️🥰