tosbikimmm kızlar 7 aylığım 70 kiloyum 1.68 boyundayım şuan alıp doğurunca ya kadar giymek istiyorum L mi yoksa Xlmi almalıyım
ilkannelikkk tosbikimmm ben de bi beden büyük aldım ama pişmanım içini dolduramadım 😂 67 kiloyum L büyük geldi ebebekten almıştım
anneadayi33 tosbikimmm l al bende 1.70 70 kilo oldum l beden oluyor hatta lastiklerinden küçültüyorum
sternocleidomastoideus tosbikimmm hamile kıyafeti bedenlerinde normalde ne beden giyiyorsan aynısını almalısın. Ama hamile taytı değilse olduğun bedenden büyük al
Gzdsrm Bence normalde ne giyiyosan onu al canim ben 37. Haftamdayim hala giyiyorum bacak bedenin asiri kilo almazsan degismez bence gobek yeride acilyo zaten dugmeyle ayarliosun
gulfem_93 tosbikimmm ben de 1.63üm 8 aylığım 66 kiloyum ve Lcwaikiki L beden hamile taytı tam giyiyorum. Ama bacağınızda şişlik olmasa bile çok sıkmaması lazım rahatlık ve sağlık için ona göre alın derim.
Nasippp tosbikimmm canım ben de hamile kaldığım da 73 kilo idim Lc den aldım XL almıştım ama karnın büyüdükçe daralıyorsun yanş ben daralıyorum göbeğim açık geZiyorum ondan sebep rahat değilim sana tavsiyem 2 XL al zaten ayarlanabilir düğmeleri var ayarlarsın
tosbikimmm Nasippp kuzum ben şuan 70 kgyim 29 haftalık gebeyim hemşirem 8 kilo daha alırsın doğuma kadar dedi Xl büyük gelirse die emin olamadım
Krizantem_ tosbikimmm Ne beden giyiyorsanız onu alın ben 1 beden büyük aldım pantolon olmadi degistirdim kendi bedenimi aldım tayt ve pantolon.tabi ne kadar kilo aldınız bilmiyorum ben 8 kilo aldım normal pantolonlarım ve taytlarım da oluyor bacaktan.
BTSG04 tosbikimmm hamile kıyafetleri hamilelere göre oluyor diye biliyorum ben hep kendi bedenimi aldım göbek kısmı zaten hepsinde geniş. Yani hamilelik öncesi s-m giyiyordum şimdide aynı bedenleri alıyorum ama hamileye özel olanlardan
tosbikimmm üst bacağım biraz aldı şuana kadar 13 kg aldım 70 kilodayım bir 8 kilo daha alırım galiba L aldımm sizin yorumlarınızdan yola çıkarak şuana kadr evdekileri giydim sıkmaya başladı karnımı şimdi almaya karar verdim
Nasippp tosbikimmm ha gebeliğin başındasın sandım ama ben başlarda aldım şuan 35 haftalığım Lc den aldım birisi kadife birisi normal kadife olan daha esnek ama diğerini 30 dan sora giyemedim rahat ettirmedi canım deneyip alma şansın varsa öyle al ben netttn almıştım ama şuan ki aklım olsa 2 xl alırdım 😀
haziranin25i tosbikimmm hamile kalmadan önce hangi beden giyiniyorsaniz o bedenin hamile reyonundan tayt almanız daha doğru olur.