Nur2308 Hap kullanıp yan etki yasayan var mi acaba sabah kullandm bulantı halsizlik bas agrısı ayaga fln kalkamiorum bilgisi olan
piremsesce Nur2308 hamileyken kullanmadım ama hamilelikten önce öyle bi yan etkisi olmamıştı. Levitron 25 mg kullanmıştım kahvaltıdan yarım saat önce alıyodum
gulfem_93 Nur2308 ben 36 haftamdayım hamileliğin başından beri Levotiron kullanıyorum ama herhangi bir yan etkisi olmadı hafif bir hap. Hamilelikle ilgili rutin sıkıntılar olabilir mi acaba yaşadıklarınız doktorunuza sordunuz mu
Aslihan2 Nur2308 uzun zamandir kullanıyorum hic yan etkisi olmadi baska ilac kullanıyor musun ? Onun etkisi olabilir belki
NilayRuya piremsesce bende onu kullanıyorum da kahvaltıdan iki üç saat önce alıyorum bir sıkıntı olur mu sizce? Çünkü demir hapimda var aralarında iki saat olması gerekiyor
piremsesce NilayRuya bilmiyorm ki canım doktor yarım saat önce almamı söylemişti 2 ay kullanmıştım, demir ilacını ben akşam yemekten önce alıyorm istersen onun saatini değiştirebilirsin 🌸
ilkannelikkk Nur2308 hamileliğimin başlarında propycil kullanıyodum 150 mg sabah öğle akşam alıyodum midem fena oluyodu
MucizeAnnesii Nur2308 canım ben 1 seneyi geçkin kullanıyorum . Bende yapmadı hiç . Başka bşrşey çarpmış olabilir seni
Emeltt Nur2308 benı mahfettıııııı hamılelıkle troıd. Basladı levıtron kullnıyorum halım yok ruh gbym ztn