orkide21 yok daha doğmadı ama benim alerjik astımım var o yüzden çok fazla ilaç alıyorum. Eğer sıkıntı yok dediyse gönül rahatlığıyla kullanın. Bana da ilk üç ay önermiyoruz bu ilacı neden verdi ki diye söylendi sadece ama çok şükür en son kontrolümde herşey normaldi.. İlaç olarakta pulmicort,allerset,İndex,Notuss,muconex kullanıyorum.