Merhaba 39. Haftadayım bugün kontrolüm vardı . Herşey normal açılman yok dedi doktorum . Ama sürekli bi belimde karnımda gezinen bi ağrı var bugün . Doğum belirtisimi bilmiyorum tuvaleti bekliyorum öyle . Sancı belden kasıklara doğru düzenli kasılmalar olmalı diye anlatıyo ya herkes bende öyle bişey yok ama rahatsızım böyle bir doğum hikayesi olan var mı 🤷🏻♀️