Kızlar merhaba 34+4 günlük olduk biz bugün normalde bebeğim çok aşırı hareketli hiç durmuyordu bütün gün son zamanlarda hareketleri canımı acıtıyordu tekmeleri falan çok güçlüydü ama 2 gündür nedense hareketleri yavaşladı doktoruma söyledim nts çekti herşey normal görünüyor dedi ama yakından takip edeceğiz dedi varmı başına böyle bişey gelen? Düzelir mi kendi kendine acaba çok tedirginim 😔