38+5 haftalık hamileyim her an doğum olabilir normal doğumu bekliyorum arada sancılarım da oluyor bu sabah hapşırık burun tıkanıklığı ile uyandım şimdi azıcık da baş ağrım var ateş vs yok ama korkuyorum doğum olursa bu halde naparım diye. Ne yapsam hemen şifa bulurum ıhlamur içtim, meyve yiyorum yardımcı olun kızlar☹️