Dün kahverengi akıntım oldu doktor çağırdı ve boş gebelik olduğunu söyledi başka bir doktora gittim kesemin 6+4 olduğu radyoloji uzmanı tarafından onaylandı fakat kalp atışları yok görünmüyor ilk doktorum hemen almak istedi ikincisi beklemeyi önerdi çok üzgünüm böyle bir olay başına gelip bebeğine kavuşan oldu mu