Mavisim53 Kızlar merhaba oğluma ayaz ismini koymayı düşünüyorum yani bu ismi çok beğeniyorum ama anlamı soğuk demek isim de kaderini belirliyor diyorlar sizce doğru mu var mı etrafınız da tanıdığınız ayazlar 😊
Gull_94 Mavisim53 kuzenımın oglunun ası yıgıt ayaz koymuslardı donuk soguk bı cocuk ama ısım anlamından mı bılemem tabı
Dilek0809 Mavisim53 çok hoş bir isim ben de çok beğeniyorum ama soğuktan pek hoşlanmadığım için ben koymaktan vazgeçtim sizin içinize siniyorsa bence çok hoş
Asyaayaz1 Benim oğlumun adı ayaz 9 yaşında soğuk kesinlikle değil cana yakın bıcır bıcır hatta susmayan bir çocuk cnm 😀
Asyaayaz1 Mavisim53 bu bence karakter meselesi banada zamanında öyle dediler ben inanmayıp koydum cnm gönlünden geçeni koy sağlıkla gelsin inşallah❤️