Elf_ogz Hepinize merhaba sevgili annelerimiz. 33+4 haftalık hamileyim ama hala bebek maması konusuna karar verebilmiş değilim. Öneride bulunacak olanlardan dönüşleri bekliyorum, içeriği çok önemli benim için 🤯
Aselminaaa Elf_ogz hipp kulandim halada kulaniyorum ogluma cocuk devam sutu iciyor 2 yasinda sayili kez hasta olmustur cok sukue
Lulemom Sma baya eski bi bebek maması. Hatta annem bana da sma kullanmış. Maşallah çocukluğumdan beri bağışıklığım çok iyidir. Grip dışında hasta olmam pek. Etkisi var mıdır bilemem tabi. Şuan hala en yaygın kullanılanlardan. İçeriğini araştırmadım benim doğumuma çok var. Ama sanırım ben kullanacak olursam sma kullanırım.