SevdaMemmedli 37 hafta 2 gün oldu rahim kasilmasi hiss ediyorum ,yalanci ve gerçek olduğunu nasil anlaya bilirim?korkuyorum biraz da ya hastaneye yetişemezsem diye😞
Bozslanomur SevdaMemmedli cnm 30 haftadan snra nrmal kabul edliyor ama yürmekle duş almakla geçmiyor ve yarım saatte bir yda daha erken sürekli oluyorsa hastneye git benm gün icinde 6 kere falan oluyo doktor 10 kere flan olursa gel demişti
SedaOzbier SevdaMemmedli sıklaşırsa doktorunu ara hemen.. bende hiç anlamıyorum bazen geriliyo karnım ve belimden bi ağrı giriyor, bağırsaklarım hareketleniyor ama 30 saniye sonra geçio.. yaşayıp görücez heralde :(
Sezen07 Bu konuda daha deneyim yaşamdım ama burda okuduğum kadarıyla bilgi veriyim nisan geliyormuş yada nisan gelmese bile açıklık 2 3 cm olduktan sonra yatis veriliyormuş hastanede hemen acilmiyomus size pilates topu vs verip ole açılıyormuş yani hastaneye yetirseme durumu olmaz ama siz çok ağrı şancı hissederseniz bence doktor u arayın o çağırır hemen acikliginiza bakarlar şu gelme hemen olmaya biliyormuş çok araştırdım burda umarım biraz faydası olur 🌹