Merhaba sevgili Güzel anneler.
ben 30+5 günlük hamileyim. Dün doktora gittim. Bebegin kalp ritimlerine baktilar ve o arada 10 dk gibi bir süre bebegin kalp ritimleri 200-208 civarindaydi. Ordakiler baya Panik oldular normal seviyeye dönene kadar. Aslinda o arada da bebegim sürekli hareket ediyordu. Neyse sonra ultrasona girdik ve Bebekte her seyin normal oldugunu, gelisiminin Cok Iyi oldugunu söyledi.
Sonra sordugu soru Biraz kafama karistirdi. Bebegin basi Dogum kanalindaymis. Ve bana hic sanci ya da baski gibi bir sey hissedip hissetmedigimi sordu. Hayir dedim. Ama dünden beri kafama takildi. Acaba beni erken dogum mu bekliyor diye. Bir de bebegim inanilmaz hareketli. Gece gündüz demeden hep hareket halinde. (Bu Iyi bir sey aslinda Biliyorum )