Mugealpay Herkese merhaba arkadaşlar 🌸 hamilelikte neler yaşadınız ve bebeğinizin cinsiyeti ne çıktı? Örneğin aşerme, mide bulantısı kusma, duygusallık gibi belirtileri ve bebeğinin cinsiyeti belli olan annelerimiz paylaşsın bizde kıyas yapalım mııı😍😍
burcinnb Mugealpay mide bulantısı, kusmalar mahvetti beni 😭 tatlıyı çok sevmeme rağmen hep ekşi tuzlu şeyler aşerdim. Tatlı sürmüyorum artık ağzıma nerdeyse 😂 he bide rüyamda kızım olduğunu görmüştüm, kızım olucak Allahın izniyle 🥰
uykusuz1parol Mugealpay Benim genelde sabah bulantim oldu o da hafifti hep tatlı ya bayılan ben ağzıma tatlı sürmemeye başladım sürekli ekşi istiyordu canim rüyalarimda da hep erkek bebek gorurdum kızım olacak inşallah 😇😇
Sermec27 Mugealpay iki oğlumda da 10 haftaya kadar kustum ilk oğlum da genelde canım hep tatlı cekti bu oğlumda daha hamile oldugumu bilemeden canım mor lahana turşusu cekmişti sonradan tatlıya aşerdim ama ilk oğlumda gebeliğim cok rahattı yüzüm tertemizdi arada hafif bel agrısı yaşadım o kadar ama bu oğlum mahvetti beni bel agrısı sırt agrısı kasık ağrısı yüzde sivilceler bence cinsiyet belirtisi yok ama ben bunları yaşadım 🥰
Msydn6 Mugealpay bende o saydığın belirtilerle hiç alakası yok cnm ya 😄🤷🏻♀️ Her gebelik başlı başına ayrı bir hikaye gerçekten de öylemiş valla bir oğlum var onda daha hareketliydim🏃🏻♀️tatlıya aşırı düşkündüm🤤oturmak nedir bilmezdim karnım top gibiydi🤰🏻İlk 4 ay mide bulantısından ölmüitüm🤢 bu gebeliğim ondan tamamiyle farklıydı 🙆🏻♀️💁🏻♀️ Dedik bu sefer kesin kız heralde felan 🌸karnım aşağıdaydı mide bulantım daha azdı ve sürekli uyukluyordum halsizlik desen öyle 🙇🏻♀️bide ekşi çok yemek istiyordum 🤷🏻♀️ her gittiğimizde cinsiyette göstermiyordu deidk kesin kız falan sevindik 🤭taaki detaylıda erkek olduğunu öğrenene kadar şaşırıdk biraz tabi ama 😂 hayırlısı sağlıklısı olsun dedik artık dediğim gibi belirtilerle vücut yapısıyla alakası yok bence hiç belli olmuyo çünkü🤗
058elf burcinnb tüm belirtileri yaşadım bende rüyaya kadar aynıyız ama tatlıya geri döndüm tiksindiğim söylenemez 😂 kızım olacak inşallah 🥰
Metehan_ve_annesi burcinnb ben de tatlıyı çok fazla sevmezdim ekşi severdim. Hamileliğimde tam tersi oldu. Oğlum olacak😅
Efsn-28 Tatlıdan tiksindim hala da aynı şekilde devam ediyor .6 ayımı limonla kardes olarak geçirdik 😄 ancak midemi bastırabiliyordu. ’ye ekşiyi doğur ayse yi demişler ama ben çürüttüm o tezi . Oğlum olacak insaAllah ☺👶
Fatmaliakburak26 058elf benımde ole aman aman bı belırtım yoktu hem tatlı hem eksı yıyorum bulantm nerdeyse hıc olmdı ama sureklı belım agrıyodu ve hala da agrımaya devm edıyo otururken rahat edemıyorum dun gece ruyamda kontrole gıttımızde erkek bebegım olacagını gordum
Aysunduruu Mugealpay aci ekşi canım istiyor oğlum olacak nasipse 3 oğluşum 😍😍ötekilerde de böyleydi 💙
Nuray23 Mugealpay 12.haftaya kadar mide bulantim kusmalarim oldu. Tatliya cok duskun degildim tatliyi biraz da olsa sever oldum ama eksiyide yedim. Karisikti yani kizim olucak
sevdeduruu İlk kızımda hamileliğim aşırı rahattı halsizlik ağrı sızı mide bulantısı hiç biri yoktu karnım top gibiydi 17 kilo almıştım tatlı yemekten içim çıkıyordu artık🤣 ikinci kızım geliyor nasipse bunda 4 ay kustum 12 kilo verdim tatlıyı gözüm görmüyor hep tuzlu ekşi yüzümde sürekli bi solukluk var yani her gebelik birbirinden farklı🤷🏻♀️
mutluaile11 Mugealpay mide bulantım baş dönmem hiç birşeyim olmadı içimden hep erkek geçiyordu. Sürekli tatlı istiyor canım. En son rüyamdada erkek bebek gördüm. 16haftalıkken erkek oldugunu öğrendim🤗
Mugealpay @Efsn-28 valla çok doğru söylüyorsunuz çevremde hep “ye ekşiyi çıkar ayşeyi , ye tatlıyı çıkar hakkıyı” 😂 diye duyardım ama bunu çürüten çook arkadaşım oldu. Allahım sağlık huzur mutluluk versin inşallah 🤲🏻
Mugealpay @uykusuz1parol Allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallahhhh canım 💗 tatlıdan tiksinen çok kişi duydum genellikle erkek çıkıyor 🤰🏼
uykusuz1parol Mugealpay Amin tüm bekleyen annelere saglikla gelsin bebişleri .🥰Bende tersi oldu ama şuan tatliyi yine yiyorum başta tiksinmistim çok severken sonra yine eski halime döndüm öyle çok bi hamilelik belirtisi yaşamadim Allah a şükür
Alyaesmaa Mugealpay bende eskıden tatlısız bır gunum gecmezdi. hamıle kaldıgımdan beri tatlı gormek ıstemıyorum hep tuzlu eksı seyler ıstıyo canım 12+2yım cınsıyet bellı degıl benim😊
Mugealpay @Sermec27 gerçekten tüm belirtilerin kişiden kişiye değiştiğine emin oldum bu sohbette 🙄 tüh yaa kendime pay çıkartıcaktım 😂 şaka bir yana hepimizin evlatları sağlıklı olsun da ne olursa olsun 🤲🏻
Sermec27 Mugealpay öyle canım her gebelik kişinin vücut yapısına göre farklılık gösterir mesels benim iki cinsiyette aynı ama ikisinde de yaşadıklarım farklı 🥰
Mugealpay @Msydn6 bende bu sohbete yazılanları okuduktan sonra bende buna karar verdim çok doğru söylüyorsun kişiden kişiye değişiyor demekki 🤷🏼♀️ Tatlıdan tiksinip oğluşu olan da olmuş kızı olan da 🌸 Allah hepsine sağlıklı bir ömür nasip etsin inşallah 🤲🏻
Mugealpay @sevdeduruu kıyamam yaa çok kilo vermişsin canım azaldı mı peki geçti mi bulantıların şimdi nasılsın?
sevdeduruu Mugealpay tam 16.haftada bitti hiç bitmez sanıyodum çevrem hep 4.ayda biter diyodu şaka gibi 4.ayda da bitti😂 20 haftalığım şu an şükür toparladım ama hala iştahsızlık var her hamilelik bir olmuyormuş gerçekten🤦🏻♀️