Aselminaaa tugene hic gerek yok almana bi dolap veya sifonyer ve bi besik isini gorur oda 1 yasindan sonra yaparsin kendini yok yere masrafa sokma yaptim pismanim
asyahumam mrsbiyolog Ben de bu mobilyaya bakmıştım internetten mi aldınız acaba? Kalitesi nasıl dolap ve yatağın
mrsbiyolog asyahumam evet netten aldık. Görmeden aldık ama kaliteli ve güzel. Evimiz kendimizin sök tekrar monte et olayı olmadığı için çok rahat ortaokula kadar kullanırız.
mercimeginanne tugene tahtaları falan çok iyi ağır dolu dolu ince sunta gibi değil. Ben çok beğendim iyiki aldım diyorum verdiğim paraya değdi :) babam mobilya boyacısı o da çok beğendi kalitesini :)
Nisan30 tugene bende sayfasından alice bebek oda takımını beğendim ama netten almaya cesaret edemiyoruz kalitesi nasıl merak ediyorum
asyahumam mrsbiyolog bizim kira canım ama 5 yıl kadar buradayız sökülmuyor mu mobilya onu anlamadım tam olarak
mrsbiyolog asyahumam hayır sökülüyor tabiki ama bu tarz modüler mobilyalar sök taka çok gelmiyor. O zaman sizin direk ahşap almanız lazım ki daha sağlıklı kullanabilesiniz 🤗
Sevi36610 Bende çilek ve alfemo dan baktım.ikisi arasında kararsızım ama kalite olarak çilek daha iyi 😍