tazeanneew Pernatolojiye direk randevu alamassınız zaten doğrudan randevu alınan bir bölüm değil o , ben normalde şehir hastanesinde takipliydim orda yapılmıyordu o sıra doktorumda beni yeşil alana kaydımı açtırdı ve o şekilde direk gidip Perinatoloji bölümünden alabildim direk gittiğim gün yaptırdım, yeşil alanda kaydınız yoksa önce kadın doşuma gideceksiniz ordan onlar sizi yönlendirecek pernatolojiye hangi hastanede yaptıracaksanız artık o şekilde oluyor 2 defa gitmeniz gerekecek