Peraaaa valla bende 19 haftalık hamileyim ve ilk gebeliğim benim de daha 1 haftadır anca anca hissediyorum benim ki bayağı dönüyor anlıyorum bende ki olan his hani parmağını bir yere sürtüp ittirirsin ya öyle yan yatsam kasıklarım da taş oturmuş gibi oluyo top gibi kalıyor orda bazen sancı yapıyor ve ya sırt üstü yatınca özellikle de çok yorulmuşsam başlıyor dönmeye sanki elleri ayakları bayağı büyümüş de ittiriyo gibi oluyo artık o kasıktaki damar atmasından ayırabiliyosun bende ilk zamanlar ne zaman duyup hissetcem derken acaba oluyo da anlamıyor muyum diyordum ama şimdi bariz hissetriyo kendini😉