YusEb Kızlar 16.haftadayim anlamsız bı bel ağrısı yaşıyorum.özellikle yürürken sağ bacağıma yüklendiğimde kuyruk sokumumda batma oluyor.normal mi sizce??varmı başka yaşayan?
Polikistikanne YusEb Bende 16+4üm. 15.haftadan beri bel ağrım var özellikle koltukta uzanıp kalktığımda. Benimde sol bacağıma vuruyor. Benzer durumdaki tanıdıklarıma doktor normal olduğunu Söylemiş. Bende pazartesi gidicem. Normaldir inşallah 🙏🏼