Meraba arkadaşlar oğluşumuzla 27.haftaya girdik Allah’a şükür bu hafta kıyafet alışverişimizi yapıcaz nasip olursa.
ebebekten alıcaz yeni doğan mı 3-6 ağırlıklı mı alayım☺️
Birde şu organizer ler ve kutu lar var onlardan internetten alıp memnun kalan varmı?
trendeyolda var ama yorumlara bakıyorum yarısı iyi yarısı kötü beğenmemiş.
bu konularda yorumlarınızı bekliyorum 🤲🏻🤲🏻