Gamzeceylan ben de bu konuyu çok araştırıyorum tip1 mi tip2 misiniz bilemiyorum ama tip2 ise(ben de öyleyim) bebeklerdedoğumda şeker düşüklüğü yaşanabiliyormuş ama tip2 veya tip1 hasta olur diyen kaynağa rastlamadım. ilerleyen süreçte tip2 hastası olma ihtimali yüksek olabileceği yazıyor araştırmalarda. Bu hastalığa yakalanmamaları da bizim elimizdenasıl beslenilmesi gerektiğini biliyoruz ve onlara beslenme alışkanlığı kazandıracak olan bizleriz. hepimize sağlıklı gebelik diliyorum sevgili diyabet kardeşlerim🙏🏻