Dün akşam kahverengi akıntı geldi acile gittim doktor bebeğin adet tarihime göre bir hafta geride olduğunu söyledi gelişemediğini söyledi 6+2 görünüyo dedi kalp atışlarını duymamız gerekirken cok az duyuyorum dedi kese etrafında kanama var dedi sabah başka bir doktora gittim o doktorda vajinal muayne edip geriden geldiğini söyledi adet tarihime göre ama kanama yok dedi göremiyorum dedi kalp atısları gümbür gümbür olması gerekirken 80 84 atıyo dedi o beni düşündürüyo dedi ama su anda canlı tabi falan dedi sonra herseyin en kötüsüne hazırladıklsarı için kalbi dursada sana zararı olmaz ilk gebeliğin olduğu için düşük olma ihtimali yüksek biraz karışık yazdım ama böyle bi durum yaşayan var mı ben çok karmaşık duygular içinde kaldım