Prensmmm Kızlar yarın 15 haftam doluyo cinsiyeti net öğrenmek için ne zaman hastaneye gitmeliyim en son ikili test yaptığımda gitmistim devlete ama şimdi özele gitcem cinsiyetimizi öğrenmek için😂
Ttugbablgn-77 Prensmmm azıcık Prensmmm azıcık daha bekle ben 16. Haftamda öğrendim %90 dedi kesin demedi bide bazıları erken gösteriyor ama sen işini garantiye al 1 hafta 10 gün sonra git
Kalp11 Prensmmm 12+3 de öğrendim bende keain dedi güvenrmedim 14 de bidaha gittim gene erkek dedi 16 da gittim en son gene erkek dedi kabullendim artık😅 ikinci kız olur inşallah 🙈
Lulemom Ben 14+3 de öğrendim. Israrla kesin mi diye sordum. Kesin dedi. Hatta ekranda da gösterdi bizde gördük 😄
Prensmmm Lulemom hadiya bende net öğrenemem diye şimdi gitmek istemiyorm ama gitsem mı ikilemde kaldım😂
Lulemom Yani net olarak 15-16. Hafta diyolar ama Bilmiyorum. 12 de öğrenen bile var. Bebekten bebeğe değişiyor sanırım 😄
Prensmmm Kalp11 evet benm ılk oğlumda ıkılı test sırasında erkek ddı bunda ıkılı test de tam kesın dql ama kız olablr ddı ultrasyon resmını buraya attm herkes erkek ddı bnde kararsz kaldm😂