İlk çocuğumda sezeryan olmuştu ve teyzemde ameliyat hane çalışanı olduğu için oda vardı doğumda videoya almıştı biraz. Midem bulanıyor demişim doktor ilaçlar yapabilir birazdan geçecek diyor kusamiyorum diyorum of diyorum falan bı dakikaya kalmadan oğlum çıkıyor. Sonrasının videosu yok fotolar var. Oğlumu götürdükten sonra o dikme işi bı bitmemiş bitmedimi dediğimi hatırlıyorum 😌 şimdi 31 haftalık hamileyim ve biraz gerildim açıkçası bu sefer neler olacak hissiyle. Varmı ben gibi heycanli olan korkacak bişey de yok aslında ama pskolojim ikilemde şu an 🤔