Eessrra Kızlar elimde bir miktar söz çikolatası var fakat ben o çikolataları saklayıp bebeğim için kullanmak istiyorum. Gelen gidene vermek için ama nasıl saklayabilirim doğumuma daha 55 gün falan var o zamana kadar bayatlarmı çikolatalar. Buzlukta saklayabilirmiyim acaba bilen biri varmı
Beyzan Eessrra buzluğa girip çıkınca donan yağ byaz beyaz olabilir. Bence eritmeyecek sıcaklıkta kalabilir sonuçta o çikolata satan yerler de hep taze taze satmıyor kalıyor illa ki
Nuray23 Eessrra oda sicakliginda kalsa bisey olmaz ki. Cok sicak bi oda olmadigi surece. Ama buzluktan cikarinca rengi filanda degisiyor tadi da bana gore. Bi kutuya koy bi cekmecende oda sicakligi kuru bi yerde kalsin hic bisey olmaz. Benim esim sevgiliyken aldigi cikolata kutsunda bi kac cikolata kalmis cekmeceme koymustum evlencegim zaman esylarimi toplarken gordum hic bisey olmamis oylece duruyordu😂
Csm Eessrra hayır hicbir şey olmaz, daha ziyade çikolata dondurucuya veya dolaba girince kötü oluyor, dolaba bile koyulmasını çok önermiyorlar. Havalar serin gidiyor, dışarıda dursa da bir şey olmaz. Market raflarında kaç ay duruyorlar
3evlat1anne Buzlukta saklanmaz üzerinde erime donma dolayısıyla beyaz lekeler olur serin güneş görmeyen bir yerde muhafaza edilmeli diye biliyorum bebeğim doğduğunda Mevlüt için (2017de ) netten sipariş vermiştim öyle demişlerdi bir ay falan kalmıştı bişey olmadı
Eessrra Nuray23 bende erimesinden korkuyorum işte öyle yapiyim en iyisi bozulursa da yenisi alıcam artık napalım
tazeanneew Eessrra 1.5 ayda normal dursada bişey olmaz buzlukta tadı bozulur yani benim hoşuma gitmiyor sanki kokusu siniyor gibi
Eessrra tazeanneew evet evet haklısın bozuluyor gerçekten tadı kötü oluyor 1 buçuk ayda bişey olmaz olsada yenisi alırım artık