Bence öncelikle saglik ocağına gidin kan verin sonucuyla birlikte çağırdığı tarihte gidin, takipte olmakta fayda var erken olduğunu unutmayın suan size sadece kan tahlilleri üzerinden yorum yapar birsey gözükmekse ben üzülürüm derseniz randevuyu biraz ileri tarihe erteleyin derim