ozgurruveyda 35+4 gebeyim kanda enfeksıyon çıktı 27 haftalıkken de çıkmıştı doktorum bişey olmaz demişti şimdi yine çıktı bu durumu yaşayıp bebegı küvezde kalan var mı bir tanıdığım hamılelıkte grıp olup Doğumdan sonra bebegı 1 hafta kuvezde kaldı
[silindi] ozgurruveyda crp yüksekliği mi bahsettiginiz benim gebelikten önceden beri uğraştığım bir konu bana artık Dr otoinflamasyon demişti yani hastalığa bağlı olmayan enfeksiyon yüksekliği sebebini arama bulamazsın demişti bende peşini bıraktım yeni gebeyim.bende hiç bilmiyorum olumsuz etkiler mi