3prensesannesiii nurell Belki verir canım bende yarın Dr danışacağım inş. verirde bu sefer bari erken doğum yapmam
nurell 3prensesannesiii ayy bende düşük falan olmasın diye kullanmıştım kanamam falan vardı ama tehliken yoktu bakalım salı günü gitcem
Nasippp Fe123 benimde ilk düşüklerim var bu gebeliğim de hep yattım serklajdan ötürü 26 Mart 37+4 oluyorum sanırım aynı isek inş canım hayırlısı ile kucağımıza alalım inş rabbim kimseye yaşatmasın bu endişeleri