Feride34 Elfcnkkk 29+4 heyecan basmaya başladı benimki hafif tekmelemiyo maşallah abanıyo sanki rahmimin orda gibi hissediyorum😂bu arada hastane çantalarınız hazırmı hanımlar
Sevgikarabulut Elfcnkkk 29+1 gün gün geçtikçe daha çok heyecanlanıyorum birde nasıl doğurcam onu düşünüp duruyorum 🥰❤️
Sevgikarabulut Feride34 daha hazır değil cnm ama 2 yada 3 haftaya hazırlıyacam sen hastane çantan hazırmı cnm 😊
Elfcnkkk Feride34 maşallah 🧿 hastane çantası için hazırlığa başlamadım. Birkaç alacak eksiklerim de var
Elfcnkkk Sevgikarabulut bende çok heyecanlıyım. Doğumu düşünmeden edemiyorum aynı şekilde. Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin herkese.
-Kbra8- Sevgikarabulut yaa günlerimiz aynı 😍 cinsiyeti ne acaba yavrunuzun. İnşallah kolay bi doğumla alırız kucaklarımıza
Siboli 30+0 heyecan var sadece nasıl olucak normal mi sezeryan mı nasıl bi acı yaşıycam onu merak ediyorum 😅
Sevgikarabulut -Kbra8- amin inşallah cnm kızım olacak rabbim sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin 🥰🤲🏻