Msydn6 esmaa58 Demet Acar, Alime Dilayda, Gizem Berfin, İsmail Alay en iyileri diyebilirim bende gidiyorum orda takipliyim inşallah doğumumda orda olcak az kaldı 🤗🌼
Minederin Alime dilayda uzungul cok iyi bi doktor ablam sezeryanla dogum yapti orda hastaneden de doktorlardan da cok memnun kaldık
Msydn6 Minederin gözünüz aydın ne zaman yaptı acaba 🤤 benimde orda doğum yapan arkadaşlarım tanıdıklarım var hepsi aşırı memnun kalmışlardı gerçekten 🌼
Minederin Msydn6 iki ay once dogum yapti ben. Refakatçi olarak kaldim yanında gercekten cok iyk bi hastane ben kendim bile ilk hamileligjm dogum yaparsam oraya gitmeyi düşünüyorum
Msydn6 Minederin evet çevremde bende çok duyuyorum banada çok tavsiye ettiler o sebebten inşallah benimde az kaldı bakalım 40 günüm falan var benimde bu 2. Sezeryanım🌸🤤
Zehramm6161 Ben bugün gittim 16 haftalık hamileyim Mustafa can Sivas çok memnun kaldım çok iyi ilgilendi herşeyine baktı tavsiye ederim
esmaa58 Zehramm6161 bende bugün ona gittim hic menmum kalmadim ya yuzume bile bakmadi asistani ilgilendi benmle ve bn odadaykan alacaklari koltuktan konsuyorlardi cok sinir olmustum
Msydn6 esmaa58 tabiki 🤗 her muayenede bakıyorlar zaten görünürse de söylüyorlar ben 22. Haftamda öğrenmiştim çünkü ondan önceki gittiklerimde hiç göstermiyordu cinsiyetini doktor baya uğraşıyordu görmek için ama pozisyonu uygun değil diyordu yada kordon yumağından görünmüyordu 💁🏻♀️
Zehramm6161 @esmaa58 bilmem kendisi ilgilendi hatta benimle ben cinsiyet öğrendiğim için ikramlıklar götürmüştüm alakası olabilir mi 🙁 bilmiyorum ki
Zehramm6161 15 haftalık iken öğrendim ben aslında şuanda 16. Haftamdayım tekrar gitmiştim siz kaç haftalıksınız
esmaa58 Msydn6 bana bakmak bile istemedi görünmez dedi mümkün degil dedi cok üzüldüm en azndan baksaydi deneseydi dedim