Kalp11 yok canımm ben sağlıklı bir şekilde kilo almadım için post açtım çok ŞÜKÜR bir sıkıntımız yok sağlıkla gelsin bebişlerimiz RABBİMİZİN izniyle İNŞALLAH RABBİM AMİN İNŞALLAH RABBİM AMİN İNŞALLAH RABBİM AMİN İNŞALLAH RABBİM AMİN İNŞALLAH RABBİM 🤲🤲🤲🤲🤲🤲