Merhaba kızlar.34 haftalık olduk ama dun geceden berı alt karın bolgemde sankı bır baskı,dolgunluk hıssi var..Ve bacak aram agrıyo o arada da oluyodu da..Nerdeyse adım adım yuruyorum..Yasayan var mı? Bu arada ilk cocugum sezaryen bu de mecburi sezaryen olacak