Benım son adet tarıhım 17 ocak şubatın 10da ıdrarda cıkmadı cıkmaması cok normal 11 şubatta dırek kan verdım 23.5 çıktı 15 şubatta verdım 323 çıktı 1 martta. Keseyı ve kalp atıslarını duyduk 6+5 haftalığız rabbım dıleyen herkeze nasıp etsın 3 evladım 2 evladım ılac tedavısı ve çatlatma ıgnesınle oldu polıstık over hastasıydım adet duzensızlıgım vardı geckızlıgımdan berı rabbım mucızelerı bu kendılıgınden oldu kızlar ümidinizi asla kaybetmeyın 🙏🏻🙏🏻