Ben yaptırdım 4lu tarama risk grubuna girdik 1.162 çıktı bütün hamileliğim boyunca çok ağladım zaten aldirmicaktim neden yaptım bende bilmiyorum o testi ve sonuç oğlum gayet sağlıkla dünyaya geldi ben bu saatten sonra pek itibar etmiyorum bu testlere içini ferah tut bol bol dua kuran oku en büyük yardımcın Allah’ın bunu unutma